Reklamationer

Reklamationer

Har du haft en oplevelse du ikke var tilfreds med, og ønsker du at reklamere?

Så er der nogle retningslinjer du bedes være opmærksom på. 

Pakkerejser (f.eks. fly inkl. hotel)
Har du købt en pakkerejse hos Profil Rejser, og er der noget du ønsker at reklamere over, bedes du sende skriftlig reklamation pr. mail til: ferie@profilrejser.dk eller pr. post til Profil Rejser A/S, Rosenørns Allé 29, 1., 1970 Frederiksberg C. I din reklamation bedes du tydeligt angive ordrenummer eller reservationsnummer.  Samtidig bedes du vedlægge evt. bilag. Når vi har modtaget din reklamation behandles sagen hurtigst muligt og senest indenfor 4-6 uger. Herefter vil du modtage et svar fra os pr. mail. 
Såfremt du ikke er tilfreds med afgørelsen, har du mulighed for at gå videre med din reklamation til Pakkerejseankenævnet.  Du kan også vælge at klage via EU Kommissionens online klageportal. Ved indgivelse af klage herfra, skal du angive vores mailadresse: ferie@profilrejser.dk.

Flyrejser (ekskl. hotel o.a.)
Har du udelukkende købt en flyrejse, så bør din klage i første omgang sendes til flyselskabet, som er den ansvarlige part for transporten. 
Såfremt flyselskabet ikke svarer på klagen, eller du mener at have fået tilsidesat nogle rettigheder, har du mulighed for at gå videre med din reklamation til Forbrugerklagenævnet.